Sposoby wysyłki, formy transportu
 
1. Zasady wysyłki zamówionego towaru:
 
Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie 2-5 dni roboczych lub w określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia (1 do 5 dni roboczych) i czas dostawy (1 do 2 dni roboczych).
Towar wysyłany jest na terenie Polski - kurierem.

szybka dostawa

Możliwy jest także odbiór osobisty w sklepie zoologicznym FOX w Konstancinie Jeziornie (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem sklepu telefonicznie pod numerem 660 581 380 lub mailowo papiernia@zoofox.pl) 

Adres sklepu (punkt odbioru):

Sklep zoologiczny FOX

Centrum Handlowe Stara Papiernia

Aleja Wojska Polskiego 3 (I piętro, budynek A)

05-520 Konstancin-Jeziorna
                                                                                 
                                                                              

52.0909704 21.1213315



C
ennik:
Wysyłka kurierem z przedpłatą paczki do 30 kg o wartości do 300 zł – 15 zł 
Wysyłka kurierem z przedpłatą paczki do 30 kg o wartości powyżej 300 zł - 0 zł 

Odbiór osobisty - 0zł (przedpłata i płatność przy odbiorze bez względu na wartość zamówienia).
Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy łączyć dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.


Maksymalna łączna waga zamówienia nie może przekraczać 30kg
.
W przypadku zamówienia o łącznej wadze powyżej 30kg - odbiór osobisty tylko w sklepach stacjonarnych 
lub poprzez realizację kolejnego zamówienia do 30 kg. 



2. Stan realizacji zamówienia i przesyłki
 
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
3. Doręczenie przesyłki:
 
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
Otrzymaną paczkę proszę otworzyć przy kurierze, Jeśli opakowanie lub/i zawartość jest naruszona lub uszkodzona należy zgłosić to natychmiast kurierowi i poprosić o wypisanie protokołu szkody.
W ten sposób będziemy mieli pewność ze przesyłka została uszkodzona w transporcie.

 
Życzymy udanych zakupów